ارم کتاب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

دانلود رایگان کتاب کلید رمز موفقیت در رشته کامپیوتر

اگر واقعا قصد دارید دانشجو و دانش آموخته ی موفقی در کلیه گرایش های رشته کامپیوتر باشید بهانه ها را کنار گذاشته و تا خاتمه مطالعه این کتاب با دقت تأمل کنید. اگر مدعی هستید در حق شما ظلم شده و مستحق شرایط بهتری هستید توصیه می شود با صبوری تا انتهای این کتاب را مطالعه کنید. اگر راه موفقیت در این رشته را هنوز پیدا نکرده اید ابتدا خود و عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهید.
حرفه‌ای شدن در کار را در دانشگاه نمی‌آموزند. شما برای حرفه‌ای شدن نیاز دارید تا از تجربیات دیگران استفاده کنید. در گرایش‌های مختلف رشته‌ی کامپیوتر به‌نظر میاد فاصله‌ی دانشجوی فارغ‌التحصیل با بازار کار زیاد است و برای موفقیت در بازار کار باید نکات مختلفی را در نظر داشت.
حامد تکمیل نویسنده وبلاگ سیلور کاور تجربیات و تحقیقات خود را در زمینه ورود موفق دانشجویان این رشته به بازار کار در قالب یک کتاب رایگان جمع‌آوری کرده است که خواندن آن را پیشنهاد می‌کنیم. حتی اگر تازه کار هم نیستید بدون شک بازخوانی نکات این کتاب می‌تواند در مسیر حرکت شما تاثیرگذار باشد.
مطالعه این کتاب برای سه گروه پشت‌کنکوری علاقه مند به دنیای کامپیوتر، دانشجو و فارغ‌التحصیلان رشته کامپیوتر توصیه می‌شود. این کتاب قصد دارد فارغ از مرزبندی سه گروه یادشده مروری بر مهم‌ ترین موارد مورد نیاز داشته باشد. هدف نهایی این اثر آن است که در خاتمه ، خواننده آن یک گام از همتایان سابق خود فراتر رفته تا در حین محک توسط کارفرمایان به‌عنوان فردی شاخص جلوه کند.با نگاهی به اطراف خود خواهید دید که همین دسته افراد شاخص که لزوما هم از ضریب هوشی بالاتری نسبت به شما بهره‌مند نیستند ، با رعایت مواردی مشابه توصیه‌ های این کتاب توانسته‌ اند جایگاه‌ های شغلی دلپذیری را تصاحب کنند..




دانلود کتاب از بخش زیر

نویسنده / مترجم : حامد تکمیل   دانلود رايگان كتاب
 زبان کتاب الكترونيك : فارسی  حجم فایل كتاب : 2.5 مگابایت
 نوع فایل كتاب : pdf
 تعداد صفحات كتاب الكترونيك : 148
 منبع ناشر كتاب : takbook
 پسورد كتاب الكترونيك : www.takbook.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.